Perhatian

Kepada Sesiapa Yang Berkenaan.Sebelum mengambil, mencetak, memfotokopi, memplagiat atau apa sahaja yang sewaktu dengannya diminta anda tinggalkan pesanan, komen atau meminta kebenaran pada setiap bahan yang dimasukkan oleh Admin. Kerjasama anda amat-amat dihargai dan didahului dengan ucapan Terima Kasih

Kedudukan Liga

Tuesday, March 9, 2010

Puas Hati....

Sudah lama rasanya aku tidak mencoretkan kisah hidupku. Entah kenapa terasa rajin plak hari ini. Alhamdulillah setelah 6 bulan penat bekerja akhirnya aku telah berjaya meyimpan duit untuk membeli sebuah laptop yang telah ku inginkan.
Berbekalkan wang yang aku simpan semasa mengajar di darus salam, dapatlah aku beli sebuah laptop yang berjenama lenovo dan brodband maxis.
Dengan adanya kedua-dua barang ini, makan dapatlah aku guna untuk mengupdates blogku yang telah lama tidak di updates ini...

No comments: