Perhatian

Kepada Sesiapa Yang Berkenaan.Sebelum mengambil, mencetak, memfotokopi, memplagiat atau apa sahaja yang sewaktu dengannya diminta anda tinggalkan pesanan, komen atau meminta kebenaran pada setiap bahan yang dimasukkan oleh Admin. Kerjasama anda amat-amat dihargai dan didahului dengan ucapan Terima Kasih

Kedudukan Liga

Tuesday, March 9, 2010

Berdebar Jantungku....

Berdebar jantungku, risaunya hati, gundah gulana perasaanku bila memikirkan result spm yang bakal keluar khamis ini. Mana tidaknya itulah hasil pertama dari tanganku semasa aku mengajar di SMAD.
Walapun SMAD berada di luar bandar, namun bagi aku pelajar aku tetap ada kelebihan dan kemmapuan. Aku tak kisah apa orang nak kata, tapi apa yang aku tahu, aku buat bukan untuk diri, tapi untuk anak-anak didikku. Khamis ini bakal menentukan perjuangan dan hala tuju serta masa depan anak-anak muridku.Aku harap mereka dapat yang terbaik.
Bagi aku, walaupun tidak lagi ada disana, tapi aku tetap rindu akan kelibat dan gelak tawa mereka. Entah kenapa aku rasa sayu bila mengenangkan hal ini. Nak kata aku emosi tak juga, tapi entahlah....
Ingat nak pergi SMAD khamis ni. Tapi bila ingatkan.........
rasa macam tak nak pergi plak. Tapi aku dah janji dengan pelajar aku dulu...
macam mana ek...
Biarlah..apa yang aku mampu buat hanyalah berdoa...
Semoga berjaya.....
Doaku...
Ya Allah...
Berikanlah kejayaan kepada anak-anak muridku yang ambil spm tahun lepas
dengan kejayaan cemerlang, gemilang dan terbilang...
Semoga dengan kejayaan ini, adalah hadiah buat kedua orang tua mereka..
amin....

No comments: