Perhatian

Kepada Sesiapa Yang Berkenaan.Sebelum mengambil, mencetak, memfotokopi, memplagiat atau apa sahaja yang sewaktu dengannya diminta anda tinggalkan pesanan, komen atau meminta kebenaran pada setiap bahan yang dimasukkan oleh Admin. Kerjasama anda amat-amat dihargai dan didahului dengan ucapan Terima Kasih

Kedudukan Liga

Friday, May 20, 2011

KELANTAN TERAJUI LIGA SUPER

KELANTAN berjaya memintas Selangor untuk muncul peneraju Liga Super selepas memubangkan Felda United menerusi kemenagan 3-1 dalam aksi liga di Stadium Bola Sepak Kuala Lumpur malam semalam.

Turun selaku pasukan pilihan, Kelantan tidak berdepan laluan sukar apabila membukan jaringan pertama pada minit ke-30 menerusi tandukan cantik ketua pasukan Mohd. Badri Razhi selepas pantas menyambar bola hasil lambungan pemian pertahanan Mohd. Daudsu Jamaludin.

Bersambung babak kedua, Kelantan terus mengganas menerusi jaringan gol sendiri oleh pemain tuan rumah, Rashid Mahmud pada minit ke-46 sebelum penyerang sensasi kebangsaan Noshahrul Idlan Talaha menjaringkan gol ketiga menerusi penalti pada minity ke-89.

Gol tunggal Felda United diledakkan oleh Hasmarul Fadzir pada minit ke-85.

No comments: