Perhatian

Kepada Sesiapa Yang Berkenaan.Sebelum mengambil, mencetak, memfotokopi, memplagiat atau apa sahaja yang sewaktu dengannya diminta anda tinggalkan pesanan, komen atau meminta kebenaran pada setiap bahan yang dimasukkan oleh Admin. Kerjasama anda amat-amat dihargai dan didahului dengan ucapan Terima Kasih

Kedudukan Liga

Thursday, March 11, 2010

Akhirnya.....

Alhamdulillah hari ini hari yang cukup gembira bagi diriku dan rakan-rakan seperjuanganku. Setelah berpenat lelah hampir 6 bulan di SMAD. Hari ini aku dan rakanku kini mampu tersenyum riang apabila hasil pertama air tangan kami cukup membanggakan.
Lulus 100% dalam subjek Sains dan beberapa subjek lain telah berjaya menutup mulut pengkritik yang sebelum ini mempertikaikan kemampuan dan kreadibili aku dan rakanku.
Walaupun kami masih baru dalam bidang perguruan, namun kejayaan ini amat bererti dan boleh dibanggakan dan dicacatkan dalam lipatan sejarah sepanjang bergelar guru.
Penat lelah menguli tepung yang dikatakan tidak bernilai sebelum ini memberikan gambaran bahawa tafsiran yang diberikan selama ini telah silap. Tepung yang tidak bernilai kalau diuli kena dengan cara dan perisanya mampu membuat orang merasanya ingin mencubanya sekali lagi. Itulah perumpaan yang boleh diumpakan kepada seseorang yang hebat.

No comments: